luni, ianuarie 12, 2009

Oda pasului de domnisoara

Fii un inger- taci din gura! Te rog, lasa cuvantul si scoate-ti ochelarii, cerceii si corsetul. Taci, nici in gand sa nu rostesti o soapta. Doar patefonul are dreptul la romanta. Oh cat de dulce e ea! Tii minte cat de mici eram cand am scos capul din piscina si ti-am soptit incet: Pardonne mes lèvres. Elles cherchent à trouver du plaisir dans les endroits les plus inhabituels! Eram doi tanci si o romanta pe un patefon ce scartaia ca si acum si eu, ca-ntotdeauna, iti spuneam sa taci. N-ai ce sa-mi spui, nu vreau s-ascult. Vreau doar sa te schitez intr-un pastel. Un roz mi-ajunge. Plangi. Nu plange, taci doar. Lacrimile imi zgaltaie timpanul si ma surzesc.

E atat de liniste, incat inca iti mai aud pasul lasandu-si urma pe asternutul de matase.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu