miercuri, septembrie 30, 2009

Inceput de stagiune

Eu nu iti cer decat atat. La sfarsitul piesei sa te opresti o clipa in dreptul cortinei si sa ma cauti prin sala. Voi urca dupa atata timp din nou pe scena si ma vei intreba cu un zambet fortat ce anume vreau. Nu ai inteles niciodata ca de fapt parfumul tau ramas in reflectoare imi ajunge, nici eu ca pot indrazni sa cer mai mult. Ma apropii de tine si imi dau parul intr-o parte. Un autograf, te rog. Dar nu ai pix. Se accepta si schitat cu buzele, apoi ascuns in spatele urechii. Cand in sfarsit cade cortina, sa pot conchide ca am fugit cu personajul tau in lume si te-am lasat nestiind nici acum macar ce anume e in mintea mea.

Fug in fiecare seara cu un alt personaj, dar niciodata cu actorul.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Interesant. Imi pare ca iti plac mult actorii.
Anonim

Trimiteți un comentariu