vineri, octombrie 02, 2009

Din nou

Am uitat de toate noptile plasate inaintea lunii august. De lumanari, de tocuri si de cele trei parfumuri care s-au apropiat de mine cand inca nici nu stiam unde ma aflu. Imi simt din nou haina alunecand de pe umeri si zambesc discret, cat sa nu fiu intrebata de cei din jur ce anume e in neregula. Totul e in neregula, modul meu de a pasi, ritmul tastelor, expresiile din jur, absolut totul. Si cel mai grav e ca mi-a luat atatea saptamani sa imi dau seama. Concluzia: am uitat complet ca sunt indragostita. De fapt, am uitat complet ca il iubesc iremediabil inca dintr-o sambata de noiembrie. Sper totusi sa ma inteleaga si, cumva, sa ii sarut din nou accentele pe o tanda. Te intreb deci inca o data, dupa atatea seri monotone: tango?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu