luni, februarie 16, 2009

Poate altadata...





S-au speriat brichetele de mine. Imi sprijineam capul in palme si o priveam pe una- rosie, subtire, lucind timid in fata unei tigarete. O fixam geloasa, urma sa iti sarute buzele aromate si sa ti le transforme in scrum. Un deget apasa pe ea ritmic. Apoi o teava a lovit-o in fata, doar-doar si-o reveni si s-o aprinde. Mai mult de o scanteie n-a clipit, deja ma pregateam sa-ti rad in fata- daca eu nu te pot avea, a alteia sa nu fi.

Asteptam ultimul impuls uman sa moara. Erau apasari grabite, mai nervoase si mai violente. Te auzeam suspinand usor sub greutatea brutala, masculina. Si in final i-ai cedat intr-o sarutare stas. Cateva secunde doar, dar in ele m-am simtit infranta. Te-ai speriat de mine, m-ai lasat pentru o alta mai subtire si mai pasionala. Poate daca as fi fost si eu o tigareta mi-ai fi ars buzele cu o sarutare maladiva care doar pieire poate naste. Sunt doar o simpla fata cu buze rozalii si ochii schimbatori. Poate altadata…

M-am indragostit de o bricheta!

Mica, rosie si cam timida

Nici nu se aprindea de frica.

M-am uitat la ea poate prea mult,

I-am topit obrajii si din ei am facut lut.

Doar ca sa-i arat

Ca-mi pasa

I-am framantat din el un nume.

S-a speriat si a plecat.

A fugit cu o tigareta de capsuni

S-ai arda buzele aromate

Pana cand din romanta lor

Nu va mai ramane decat scrum.

1 comentarii:

Nilu Crocodilu' spunea...

cred ca am interpretat asta foarte gresit :)) ce sa mai zic... f frumos blondino :P

Trimiteți un comentariu