miercuri, martie 18, 2009

Confidential


Te-am cunoscut exact acum trei luni. Stateam la masa ascunsa in spatele condimentelor etichetate in Bistro, taceam macar cu randul. Ne cunosteam abia din cateva cuvinte, si ele transmise indirect, umpleam cu politete distanta de doua pahare si o tigara. Ti-am insirat cateva basme, preferinte si un zambet. Apoi tacere. Schitam lasciv marginea paharului de vin cu aratatorul, cochetarie pura care ti-a atras privirea. Povesteai totusi in continuare.
Ma jucam cu candoarea si radeam, ras pur si uneori incontrolat. Normal ca stiam mai multe decat imi povesteai. Intrebasem, ti-am ascultat cuvintele si plasmuiam scenarii, chiar m-au agasat papusile cu sfori rupte din trecutul tau. In fata tuturor mi-am jucat rolul de nestiutoare si naiva, chiar si-n fata ta. Inainte sa ne intalnim in parc sperasem ca vei fi plictisitor, fad si inestetic, poate chiar lubricu. Acum trei luni erai exact opusul, stimulent ca sa imi joc rolul mai convingator si zambetul mai ingenuu. Tu te descarcai emotional, eu devoram tacerea.

Au trecut trei luni, acum trei luni si o ora de atunci si stiu ca ar fi trebuit sa tac si sa-ti traiesc prezentul. Pe trecut scria confidential. M-a facut curioasa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu