luni, august 24, 2009

Amore?

Si acum ultima intrebare inainte de a agata eticheta de Sfarsit si de a reveni la vietile noatre normale: a fost, asta am inteles, dar totusi cum?

A: scurt.
Da, intr-adevar, candva a fost si somnul. In portii reduse care variau in functie de durabilitate si varsta (am mai imbatranit si noi, macar in cifre), noaptea sau la pranz, fiecare individ a picat intr-unul dintre paturi, al lui sau strain daca era intuneric si, de la prea multa bere, curiozitate sau prea putin somn, nu a mai nimerit propria camera. Dar la urma urmei, si asta e un scop al venirii aici: sa schimbam, sa interschimbam, sa ne amestecam si sa ametim pana cand nu ne mai nimerim nici identitatea, nici varsta, nici camera. Un Apfelsaft in cinstea celor care pleaca de aici, speram ca undeva adanc a mai ramas ceva din cel ce venise cu doua saptamani in urma. Noroc!


B:When the moon hits your eye
Like a big-a pizza pie
That's amore...
Cantam de cand m-au etichetat si au inchis portile. Amore... Poate ca m-am indragostit de praf, parea mai putin decat anul trecut si incepeam sa ii duc lipsa. Lipid de talpile mele cand dansam aiurea prin sala, s-a scurs tot in dusurile de la capatul coridorului. Anul acesta am ramas cuminte incaltata pana cand mi-au disparut pantofii. Amore, te caut din nou desculta.


C: Said adieu to love
Don't ever call again.
For I must have you or no one
And so I'm through with love.
Uneori umblam printre camere in intuneric si cantam. Adieu ce a fost, amore si praful de anul trecut. Alt parfum, alta sticla. Acelasi loc, aceleasi paturi. Alte buletine, din nou amore...

D: Genial.
Destul de concis, insuficient de vast, urmatorul.

E: Habar nu am. Suna un prieten?
Chiar si mai multi. Pana la treizeci si peste, daca incepem sa cantam cu totii YMCA poate se sperie soarta de noi si da timpul inapoi, macar cat sa ne faca sa tacem. Inca doua saptamani in Waldmünchen, cu exact aceiasi indivizi si fire de praf, macar cat sa mai aud inca o data:

Bine ati venit in Waldmünchen unde cam totul e facut din oameni, un canibalism al artei in care teatrul ne devoreaza lent. Savurati...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu