vineri, iulie 24, 2009

Cadou tarziu

In seara asta ai dreptul la toate fetele din sala. Pe o melodie, pe doua, pe oricate accente vor ocupa pasii pana in imbratisarea ta si inapoi pe marginea salii.
Ai dreptul chiar si la tablouri, rom si pungi. Ordinea e stabilita doar de viteza de patrundere a degetelor tale in ambalajul celor primite si se vede clar in succesiunea pozelor. Zambesti langa fiecare corp care ti-a atins degetele, fie el uman sau de sticla.
Mult mai simplu decat orice, ai dreptul la urari , in medie cam doua legate intre ele prin conjunctia si de la fiecare persoana. E ziua din an in care numarul celor originale e cel mai scazut, cu tot efortul meu de a teroriza pixul in baia de la parterul restaurantului sa mazgaleasca ceva decent. Ca sa imi rasumpar lipsa de inspiratie si sa nu fiu nevoita sa pastrez secretul inca un an minus o zi: i-am pus tangoului din Ice Age 3 un semn de rezervat pentru unul dintre cei mai pasionati oameni ai dansului. La multi ani, Claudiu!

2 comentarii:

Claudiu spunea...

Multumesc! Ma simt rasfatat. Oricum, blog-ul tau imi face mereu cadouri placute. Ca sa nu mai vorbesc de dansul tau, care e din ce in ce mai bun.

Claudiu

Shalimar spunea...

acum ma simt eu rasfatata:P ma bucur ca ti-a placut "cadoul" meu putin intarziat.

Trimiteți un comentariu